3.3.13

Photo(s) of the day - my creative side


Hello 

Har besluttet mig for, at ligesom at jeg vil lave "outfit of the day", så vil jeg lave "photo(s) of the day" - som enten vil indgå under det jeg kalder for "min kreative side", som jeg skrev lidt om i mit første indlæg: http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/2013/03/who-am-i.html eller os vil det være et billede af "dagens højdepunkt", hvis man kan sige det sådan ;-)
Til jer der måske først lige har stødt på min blog, så er linket ovenover linket til det første indlæg jeg lavede, hvor man kan få en lille fornemmelse af, hvem jeg er som person & få de "vigtigste" informationer om mig & min blog.
- I det indlæg kan du læse om,  hvilke interesser jeg har. Blandt andet står der, at når jeg bliver ældre kunne jeg godt tænke mig at blive slags "natur fotograf" i min fritid, da jeg elsker at tage billeder. - Men det vil jeg lave et indlæg om i løbet af den kommende uge :-)

 Men her er dagens billeder, som jeg lige har taget:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar