27.3.13

Mannequin-dukkerne med former

Good morning
Skulle rimelig tidligt op her til morgen, da min mor & jeg skal til Bilka for at handle ind til påske.

Jeg stod så op her ved 8-tiden, også er der 'selvfølgelig' problemer med overførelserne af min mors løn, & kan derfor først komme afsted lidt senere. (Øv os, så kunne jeg godt have sovet lidt længere!) "Heldigvis" er hun ikke den eneste, der har haft problemer med overførelsen af sin løn, så lige i nyhederne, at det har været et problem flere steder. I mens det hele går i orden, så kunne jeg lige lave et indlæg, da der er kommet en ret stor begivenhed inden for mannequin-dukkernes verden, nemlig;

De "nye" mannequin-dukker!

Vi kender alle sammen mannequin-dukkerne fra butiks vinduerne som utroligt slanke, men nu er der blevet lavet nogle mannequin-dukker, som verden over bliver hyldet - de "nye" dukker har nemlig former!
Synes virkelig, at det er fantastisk, at disse dukker er blevet lavet, da jeg personligt selv nogle gange har haft svært ved at købe det tøj, som mannequin-dukkerne står & 'reklamerer' for, da jeg aldrig ville kunne måle mig med de figurer, så hvor er det bare god stil, at der er blevet lavet nogle dukker med former!
- Tror bestemt at disse dukker kommer til at gavne en masse, da jeg tror, at der er mange kvinder, som kommer til at få det bedre med sig selv.
Det hele startede i 2010, hvor der var en blogger, der havde lavet et indlæg om Mannequin-dukken med former, men det var Facebook gruppen "Woman's Tights News" som sat hele historien igang, om de nu berømte mannequin-dukker, som helt sikkert bliver et kæmpe forbillede for mange kvinder verden over!

I kan læse mere om mannequin-dukkerne her
Hvad er din holdning til de "nye" dukker?
xoxo
Billedet ejes ikke af mig





3 kommentarer:

  1. Det er en sindsyg god ide, tror der er mange flere der vil føle sig godt tilpasse i deres krop :-) Har nu aldrig selv haft et problem med de "gamle" men er også ret tynd så det er ikke rigtig noget jeg har tænkt over :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror jeg bestemt også!
      Er os selv meget spinkle, men alligevel har jeg haft svært ved de "gamle" figurer :o)

      Slet
  2. De er så meget pænere og naturlige men som kommentar Nr.1 lyder har jeg heller aldrig haft problemer med de gamle

    SvarSlet