22.3.13

Answers to your questions

I går lavede jeg et indlæg, hvor i havde mulighed, for at kunne stille mig nogle spørgsmål, som jeg så efterfølgende ville svare på. - & det har jeg så tænkt mig at gøre nu, så here we go!

First question - Hvor længe har du blogget?

Det må efterhånden være et lille halvt år, jeg har blogget i nu. Det startede med, at min bedsteveninde & jeg lavede en blog sammen, også ville jeg have min egen blog, men den slettede jeg efter lidt tid, fordi at jeg syntes, at den gik ret så meget i vasken, men så lavede jeg så denne her blog for præcis tre uger siden idag. - Men i det hele er det ca. et halvt år!

Second question - Hvad fik dig til at starte bloggen?
Som sagt så startede jeg med at blogge med min bedsteveninde, også tror jeg egentlig bare, at jeg ville prøve, at have min egen blog, da det til tider kan være lidt nemmere, da man kan bestemme alting selv/gøre lige hvad man har lyst til! - Ikke fordi at jeg ikke kan lide at have en blog sammen med min bedsteveninde, men igen, til tider kan det være en anelse "federe" at have sin helt egen blog :-)


Third question - Hvad tror du, du vil være om fem år?
Jamen jeg har det meste af mit liv set mig selv som kok, da det inspirerer mig meget at lave mad, & jeg er opvokset med en far som er kok, også har jeg været så heldig, at jeg har arvet lidt af hans "kokke-evner", & hvis alt går som planlagt, er jeg også igang med min kokke uddannelse om fem år : )


Fourth question - Hvordan ville du gerne have livet former sig? (karriere, børn, bopæl m.v.)
Min store drøm er som sagt at blive kok, så jeg håber, (& forventer) at jeg kommer til at ud leve min drøm ved at blive kok.
Jeg er typen, der ikke ønsker børn, når jeg bliver ældre, & det er der faktisk rigtig mange, der bliver chokeret over, når jeg fortæller dem det. Jeg er bare ikke den type, der elsker børn, da min tålmodighed er ligmed nul - har på ingen måder noget imod børn, men ser ikke min fremtid med børn. (Hellere massere af hunde eller katte;-))
Bopæl har jeg ikke som sådan tænkt over, da jeg lige pt. fokuserer mest på min uddannelse, samt ved jeg, at jeg kan bo ved mine forældre, indtil jeg har fundet mig et sted at bo, så ingen stress!


Fifth question - Hvad fik dig til at vælge dit blognavn? 
Navnet stammer egentlig bare fra, at jeg er en pige der elsker farver! Og da jeg ikke har et bestemt emne på min blog, men flere emner som mode, makeup, hverdag & "min kreative side", så synes jeg, at det navn sagtens kunne bruges, da der jo kan indgå farver i alle de kategorier. - Og så er farver bare en vigtig del af mit liv, da det for det meste er farver, som jeg bruger til at udtrykke min kreativitet på. :-)

Sixth question - 
Hvad har du af kendetegn? (f.eks. altid glad/snakker med dig selv og lign.)
Jeg vil selv beskrive mig, som en pige der stort set altid smiler, & er glad - jeg ser for det meste alting med en positiv holdning, (på nær når jeg er i skolen, haha) & jeg synes sgu, at livet er for kort til at rende rundt & se sur/trist ud, samt elsker jeg at modtage smil fra andre, så sender selvfølgelig også smil ud til alt & alle:-).
Ellers er jeg en person, som snakker utroligt meget med mig selv, & det synes min familie til tider er utroligt træls, da jeg kan finde på at sidde & diskutere med mig selv. Jeg snakker især meget for mig selv, hvis jeg er alene hjemme, for så føler jeg mig ik' så forever alone, som jeg egentlig er, men jeg snakker aller mest med mig selv, når jeg er bange! - Hold nu op, den er jo helt gal!  Har os en virkelig mærkelig vane med, at jeg lader som om, at jeg snakker i telefon, hvis jeg går udenfor i mørket, & det gør jeg fordi at jeg er lidt mørkeræd. 

Det var de spørgsmål for denne gang, håber at i fik svar nok, jeg gjorde i hvertfald mit bedste for at besvare dem bedst muligt! :-)
Love and peace from here

Billedet ejes ikke af mig


4 kommentarer:

  1. Yey, awesome! Have a great weekend!
    YuliConversations.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Glad to hear! And you should also have a great weekend!

      Hugs <3

      Slet
  2. Dejligt at lære dig lidt bedre at kende. :) Jeg har også altid sagt, jeg hverken skulle giftes eller have børn, hvilket fik mine omgivelser til at stikke i et dramatisk hyl. Da min bedste veninde blev mor allerede som 19-årig var alle sikre på, jeg ville forelske mig fuldstændig i det stinkende og savlende kravl, der lå og pattede på hendes svulmende bryster. Det gjorde mig så bare endnu mere sikker på, jeg IKKE ville have børn! Men livet ændrede sig meget - jeg fik slet ikke den fremtid og uddannelse, jeg troede. I dag er børn en del af fremtidsplanen (og nu er jeg 31 *gisp* og uret tikker), men på en eller anden måde, har jeg stadig svært ved at forholde mig til tanken og jeg er stadig ikke sådan én, der bare skal dikke alle babyer jeg ser. Jeg er mere sådan lidt 'arg - få det væk fra mig!'. Da jeg som 10-årig fik en ny lillebror opdagede jeg dog, der var forskel på følelserne for andres børn og dem, man selv havde et personligt forhold til.

    Jeg snakker btw. også med mig selv- især når jeg skriver. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det, der skræmmer mig så meget, at de planer man har lagt for ens liv, bare kan gå hen & blive fuldstændig anerledes! Men vil give dig ret i, at hvis man har et personligt forhold til "små" børn, så får man måske lidt mere lysten til at selv få børn, men nu står jeg i den situation, at jeg er den yngste i min familie, da vi ikke har noget forhold til mine kusiner & fætre, hvor min ene kusine er den yngste fra min familie, så pt. er jeg den yngste.
      Men børn har bare aldrig sagt mig noget som sådan :o)

      Slet